Tuesday 10 July 2012

Taman Negara Similajau Bintulu



Ada ambil gambar kat sini tp mcm tk cute, malas nak letak...hahaha.



Ada awek salah sorang rakan sekerja sambut harijadi hari ni...so makan kek free :)



Nilah suasana pantai di Taman Simulajau.
Aku malas nak letak gambar2 kawan...takut mereka tak suka pula...hehehe.



Last and never the last..gambar aku..")


Gambar di atas ni, tempat menuju ke hutan simpan Simulajau. Aku tak ikut member2 aku yang lain masuk hutan...tak larat...hehehe. Dekat kawasan sini ada buaya. Tapi tak nampaklah buayanye. Maybe tengah tido agaknye. Tapi cantiklah suasana kat tepi2 kawasan ni. Sejuk mata memandang.



Gambar atas ni pula....sebahagian dari suasana sekitar taman dalam Simulajau. Aku malas nak ambil banyak sangat sebab dah petang. Malas nak jalan2 lagi..penat. So, aku just duduk kat pondok sambil borak dengan member and ambil gambar sendiri...hehehe.
 



Cantiknye permandangan pandai...suka sangat. 

No comments:

Post a Comment